Sunday 27 November 2011

Supernatural :)

So hey :)
Hampir satu hari aku layan SUPERNATURAL. Haha. Dengan adik aku. Bapak boring doe, tengok jelah. Dahlah heronya hensem.

This is Samuel Winchester a.k.a Sam :).

Nama sebenar dia, Jared Padelecki, wahaha.  Umur dia 29 tahun. Wohoho. Kay.


 This is Dean Winchester a.k.a Dean :)

Nama dia Jensen Ackles. Umur? Wahaha. 33 tahun. 
Which one is the bro? Dean. Kalau  orang tanya which one I prefer, well, obviously, SAM. Sebab saya suka orang cam Sam, blurr punya muka. Comel :). Wahaha. Kay, kidding je. Kay, betul. Hahaha. Kay, saya sedang merapu.

Cite psl hantu la. Tak takut, but, thrilling la. Darah bnyk =='. Terjerit satu scene tu. Aish, geram. Kan best masuk dlm cite tuh, tapi, nnti kene bunuh pula. TAK NAK :D. Saya masih muda. Wahaha. Masuk jadi Vampire, okay :).
Aku dah merapu. Okaylah. Setakat ni je. Wahaha. Bye !





No comments:

Post a Comment