Saturday 26 November 2011

Saya rindu Alya Sabrina Aziran

So hey:)
Title atas tuh ^, erm, yes, saya rindu dia. ALYA SABRINA BINTI AZIRAN. Dia antara kawan baik saya. Dia teman semeja saya. Teman merapu saya. Sayang dia. Dia suka belanja saya. Haha. NO, ada orang cakap saya kawan dengan dia sebab dia suka belanja saya, TAK, saya ulang, TAK. Dia baik :3. Sangat. Dia cantik, pandai pulak tuh. Tapi, bila dia bad mood, TAKUT saya. Dunia bergetar bila dia jerit. Wahaha. Jangan marah nye Cik Alya. I love you la. Leadership dia kuat. Dia lahir masa hari Valentine, patut la romantik semacam. Dia sukakan Katak. Froggy right? Haha. Kay, saya merapu. Dahlah tuh. Ni gambar dia, cantik kan? Ni blog dia; alyasabrinaofficial.blogspot.com. Okaylah. Saya undur diri dulu. Terima kasih kerana membaca :D. Awak,eh, Alya, if you are reading this, I LOVE YOU. :).



                                                     She is so Prettayy<3

1 comment: