Monday 28 November 2011

Hang out with family :D

So hey:)
So,yes, i did hang out with my family, FINALLY. After like one week of school holidays, baru berani tonjolkan muka kat public. Ceh, bajet cam celebrity pula. But, well, not one whole family la, Kaklong takde, so yeah, patut tukar title jadi "Hang out with family except Kaklong". :(. Oh, well, lusa dia dah nak balik. So Hoyeahh(Y), nanti balik, meranalah hidup aku. Terpaksa jadi budak baik =='. Okay, enough of her.

Sooooo......
I watched "Puss In Boots". So Yeah (Y). Thumbs up people. It was awesome :D. So, freaking AWESOME. I can watch it all over again, btw, here's the poster and the trailer :). Don't forget to watch it la.

Okay. Then, what? Oh yeah, main bowling sikit. Gosh ada orang muka cam Hariz,erm, nasib baik bukan. Buat takut je. Then, gaduh ngan Adam, (he locked me out of the car). Kay, then, abah ajak makan kat Sri Rampai then tak jadi sebab semua orang tak lapar, and, bla bla bla.

After that, pergi OTK beli benda benda yang aku malas nk tulis. Haha. Then tuh, beli McD, which aku beratur sebelah Clone Ridhuan and Amir Harry. Which was so scary because aku unfriend dua orang tuh kat FB. Then, dahlah pandang aku cara Ridhuan pandang aku dulu. Scary. Aku senyum seseorang. Haha. Diorang perasaan kut, then gelak pandang aku. Aish, cam tahu tahu je.

Then bla bla, diet aku yang taknak makan banyak tuh hancur since aku beli McD. Mampuslah, asal Happy. Takda orang kisah. Kay? Haha. Tetiba teringat kat Ooz donut or something like that. Wahaha. So enjoy tengok gambr donut nik since aku belum mkn :). Aku tak jumpa that Ooze donut but well donut gak kan?

Okaylah. I'm done merapu. Kay. Bye, off to sleep(makan). Salam :D

No comments:

Post a Comment